Passade Melker idag!

Idag så var jag hos min moster hela dan för att passa deras andra hund Melker, en riktigt busig hund är han! Trots han nafsar och busar så är han så gullig mot en! Han är verkligen besatt av mig då han ska alltid sova bredvid mig eller på mitt knä, följa efter mig vart jag än är, visa att han tycker om mig genom att vara kelig och sitta i min knä haha!

Men man kan inte vara irriterad på honom då han är så gullig och har alltid de där valpögonen när han tittar på en :) Fick skjuts hem av moster, väl hemma så åt jag middag och drog sen på en sen träning på gymmet med mamma. Vi prövade på ABsolution, första gången var det för mig. Höll på dö, fattar inte hur man orkar! Det var mycket som man skulle göra och det fokuserade mest på mage och rygg. Få se om det känns imorgon när jag drar på morgonträning :)

Nu ska jag i alla fall lägga mig, är trött och imorgon kommer det bli en låååång dag, vi hörs imorgon! :)

Bilder på Melker från idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0