MissMe

Ni vet den storbloggerskan Kissie har blivit en delägare till Missme.se? Jag prövade och kollade in på sidan, fanns inte så mycket att välja på men vad vet jag? De kanske har precis startat? Men när de la in nya kläder på sidan så prövade jag beställa några klädesplagg som jag tyckte var snyggt till sommaren och de erbjöd även på 15 % rabatt så det var toppen! Hittade i alla fall två baseballjackor i neonfärger och en dödskallearmband. Var riktigt nöjd med alla grejer när jag fick de några dagar senare, riktigt bra kvalite och priser! :) Tycker att ni borde pröva och titta på den sidan: www.missme.se och de har fortfarande kvar rabattkoden tror jag : mars15
 
Finns här! Jackan kostar 299:-
 
Jackan finns tyvärr inte kvar på Missme.se :(
 
Armbandet finns här! Kostar 99:- och finns i andra färger! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0