Efter några önskemål...

... Så ska jag börja blogga igen, vet att jag har sagt det flera gånger. Men det är väldigt svårt att komma på något att skriva om något, man vill ju inte vara tråkig på bloggen. Fattar inte hur de andra bloggarna klarar av det?? I alla fall en vän till mig ville så jätte gärna att jag började blogga igen och skriva om min vardag, shopping o.s.v. Så får se om jag klarar av det? :) Haha! Den senaste tiden har jag bara pluggat, jobbat och umgåtts med vänner. Har även spenderat en väldigt mycket tid hos sjukhuset, vilket var riktigt sjukt! Jag verkligen mådde dåligt att det till slut ledde till att jag blev intagen på sjukhuset med drop pdå jag kunde inte äta men tyvärr så hittade de inget fel på mig. Men nu är det bättre förutom en inflammation i örat för sjätte gången på ett halvår haha... Som min kompisar säger ¨Det är alltid något fel på dig Madde!¨, Det verkar ju stämma haha? ;)
 
Mysigt värre!
 
Nä inte fina bilder men såg det ut på sjukhuset. Men mår idag bättre och är vid liv haha! Det hände för typ en par veckor sen så allt är okej nu. Idag är det söndag i alla fall och jag har bara chillat och tagit lugnt och har inte haft något att göra. Så får se vad som händer nu när halva dagen har gått, ska nog i alla fall försöka plugga lite vilket jag är dåligt på att göra... Om bilderna skrämde upp er så har jag en rolig bild som kan göra er glada :)
Katten Maja som sitter vid bordet i morse, visst är hon söt? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0