Wrold War Z

Tjoho!
 
Vilken trist väder det är idag! Träffade Izza idag och vi tänkte ta en glass och sitta vid hamnen men på grund av vädret så drog vi till kungshallen och käkade tacos. Efteråt så stack vi till biot och kollade på nya filmen World War Z med Brad Pitt. OMG vad bra den var! Jag och Izza var så inne i filmen och vi var aldrig uttråkade en enda gång! Absolut sevärt! Ni måste absolut se den snart, eller varför inte nu? Haha!
 
Hahaha! När vi möttes idag så skulle vi gå till biot så kände jag något träffade min axel, gissa vad det var, FÅGELSKIT! Hahaha! Izza typ dog av skratt, var tvungen att kasta min svarta men gamla kofta i papperskorgen. Så fick gå runt i stan i den kyliga vädret, mysigt värre, hehe!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0