Så mycket har hänt!

Ni anar inte hur upptagen jag har varit de senaste veckorna! Har jobbat som en galning och fick precis veta att jag har kommit in på sjuksköterskeutbildningen distans i Gotland woho! Blev väldigt chockad! :D Men blev väldigt glad och började plugga med detsamma! Köpte några böcker och det blev svindyrt, sjukt att man måste betala så mycket pengar för att plugga...
 
Aja, nu har man i alla fall skickat in den första läxan på internet så är klar med den och nu ska man fortsätta med nästa uppgift som ska vara färdig om två veckor men det klarar jag galant hehe! :) Jag känner att det här kommer jag klara av skit bra så jag känner mig väldigt positivt till utbildningen! Ska självklart fortsätta jobba de dagar jag kan då jag pluggar distans plus jag kan behöva de extra pengarna. Ska kanske flytta till Gotland i termin 2 så det kan vara bra att ha. Kommer ju ha praktik på Gotland så det blir skit kul att flytta dit senare! Gotland är ju en sååå mysig ö hihi ^^
 
Just det! Har inte kunnat blogga förut då blogg.se inte funkade på datorn, men nu funkar det i alla fall och jag måste bara visa vad jag har shoppat på det senaste tiden! :) Har shoppat lite för mycket hehe *varning*! Men det blir kul att visa upp det här på bloggen men det får bli imorgon för nu ska jag kolla på en film och sen sova!
 
God natt! <3

Kommentarer
Postat av: Mikael

Hej, hoppas jag inte stör!

Jag ville bara höra med dig om du har något intresse av ett Modeforum? Tanken är att hjälpa mindre bloggare eller små hemsidor att synas som inte har råd att betala pengar för tex adwords eller bloggcast. Om man gör ett bra inlägg i modeforumet så får man automatiskt mer läsare och ett plus är att i vårt modeforumt är vi alla vänner och hittar på roliga saker tillsammans. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor kram från ModeMikael

2013-02-02 @ 18:29:21
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0