Törnrosa

Åh jag är så sjukt trött! Just det! Hej på er! Ledsen för att jag inte har uppdaterat men mycket har hänt på sista tiden! Har skaffat ett jobb eller ja jag jobbar när de behöver hjälp på posten, har nu jobbat där i en vecka och nu får vi se om det blir mer jobb nästa vecka. Är i alla fall ledig på måndag så det känns toppen då det är ganska tuff jobb då man står upp i åtta timmar vilket gör att man får sjukt ont i ryggen och fötterna :( Plus jag börjar halv sju så jag måste upp kvart i fem haha! Aja har stått ut hela veckan och det har gått jätte bra! :) Är så glad att jag har ett jobb nu :)

Idag var det en vanlig pass och slutade tre och mötte upp mormor efter jobbet. Vi var i Skärholmen och kollade i affärer och tog en fika :) det var trevligt! Sen skjutsade hon hem mig och nu har man ätit tacos, mums! Så nu ska man se på film, en som jag har aldrig sett nämligen törnrosa. Jag vet varför jag inte har sett den :o Men nu ska jag se på den! Älskar Disney filmer! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0