Måste skriva, måste blogga!

Hej påer!
 
Hur e det? Med mig är det bara bra! Har helg just nu efter en tuff arbetsvecka och det kändes så jäkla bra när jag äntligen slutade klockan åtta på kvällen igår! Fast tog på fel på busstiderna så fick vänta på bussen i en halvtimme haha! Aja, mamma hämtade mig halvvägs hem och sen så ringde en vän till mig och ville träffas. Så han och jag drog ut med hans bil och bara snackade och det. Det var riktigt trevligt! :) Kom hem halv ett och gick och la mig, men sjukt svårt att somna var det...
 
 
Idag hade jag riktigt tråkigt så drog till skärholmen och shoppade lite, kanske ska visa för er? :) Hittade fina grejer på New Yorker, men dock ville jag ha en massa kläder från Gina Tricot men fanns inga min strl :( Så får beställa på internet istället så fort jag får pengar ;) Sjukt irriterande när man inte hittar kläder i sin strl, liksom man blir ju galen och man kan inte lämna den fina tröjan kvar haha :( Aja, köpte lite grejer till akvariumet och drog sen hem. Har sen dess städat akvariumet och mitt rum så nu är det rent och fint här! Har nyss ätit middag och lyssnar på musik just nu, har väldigt tråkigt tyvärr haha... Få se vad jag hittar på! :)
 
Vad ska ni hitta på ikväll då? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0